9788467518962
EL PASEO DE UN DISTRAÍDO + CD
RODARI, GIANNI / ALEMAGNA, BEATRICE
Editorial: SM Fecha de publicación: 01/03/2005 Páginas: 32COL. ÁLBUMES ILUSTRADOS RODARI + 3 AÑOS
www.paquebote.com > GIANNI RODARI
COL. ÁLBUMES ILUSTRADOS RODARI + 3 AÑOS
Había unha vez una nena chamada Carapuchiña Amarela. -Non, Vermella. -Iso, Carapuchiña Vermella. -A súa nai chamouna e díxolle: ?Oes, Carapuchiña Verde?? El avó interrompe a plácida lectura do xornal para contarlle á neta unha historia que, non por máis clásica, lle resulta menos difícil de narrar. ¿Descoñecemento? En absoluto. O ancián consegue que sexa a pequena a que realmente reproduza o conto a base de corrixir os gazapos que deliberadamente comete porque, ?confundindo historias? é como o enredo se converte nun proveitoso recurso expresivo.
Un abuelo interrumpe la plácida lectura del periódico
para contarle a su nieta un cuento que, no por más clásico,
le resulta menos difícil de narrar. ¿Desconocimiento? En absoluto.
El abuelo consigue que sea la niña la que realmente reproduzca
el cuento, corrigiendo los gazapos que deliberadamente comete
porque, ‘confundiendo historias’ es como el enredo se convierte
en un provechoso recurso expresivo. Esta peculiar visión
de Caperucita, ideal para ser contada, es un juego de humor
para el lector y, para los contadores de cuentos, toda una lección
-útil y sencilla- sobre cómo sentir la emoción vibrante del público
infantil y lanzarles un irresistible anzuelo ante el voraz apetito
de su imaginación, para mantener su atención alerta.
¿Puede existir algo más suculento que un ratón en lata? Es lo que el señor Gato pretende vender en su tienda de alimentación. Para ello cuenta con una cajera y un ayudante muy eficaces: la publicidad funciona y la lista de pedidos de los clientes crece por momentos... Un excelente negocio, según su dueño. Pero, claro, los ratones no serán de la misma opinión.
“Gramática insubordinada”, preparada polo Obradoiro de Lingua Gianni Rodari tenta operativizar a utopía de xogar a aprender ou de aprender xogando, que tanto ten. Pretende fechar a aula ao aborrecemento converténdoa nun obradoiro de investigación activa, diverxente, disparatada e creadora. É afillada da Gramática da fantasía de Gianni Rodari, curmá da Psicanálise dos contos de fadas de Bruno Bettelheim, neta da Morfoloxía do conto de Vladimir Propp e parente de Alicia no país das marabillas de Lewis Carroll. (*CR*)O Obradoiro de Lingua Gianni Rodari fai pedagoxía de pupitre. Le analizando o proceso creativo e aprópiase da estrutura dos textos de autores recoñecidos para recrealos. Escarva nas feridas máis íntimas, cuestiona as premisas máis sagradas da Gramática. Contos, poemas, adiviñas, palíndromos, farfanías, centóns…, naceron na escrita lúdica e participativa das nosas xuntanzas. Pescudamos textos de diferente complexidade para adaptalos ás diversas idades do alumnado. Levamos os modelos á escola, vemos como funcionan e tomamos medidas. En cada proposta encontraredes o texto de partida, a recreación nosa e a das nenas e dos nenos. Velaí un acio de receitas para cociñar a Gramática. Unha escolma de métodos diversos de creación e transformación de textos. De pretextos. Un fío do que turrar para levar a tinta de paseo.(*CR*)
INFANTIL JUVENIL CATALAN
Una góndola fantasma navega sin gondolero por los canales venecianos y lleva de cabeza a Polichinela, Arlequín, Alí Badaluc, al capitan Tartaja y a tantos otros personajes que, interesados en seguir a esa góndola misteriosa que les llevará hasta el codiciado hijo del califa de Bagdag, no dudan a la hora de realizar todo tipo de fechorías... Piratas, mercaderes y personajes de la comedia del arte se mezclan en esta historia divertida, irónica y de sorprendente final.
SERIE BLANCA + Primeros lectores
Gianni Rodari escribiu esta obra hai cincuenta anos. Unha novela que constitúe unha grande homenaxe á “Comedia da Arte” e ós seus personaxes característicos os amos e os criados ou bufóns. Bufóns, pobres de todo, pero a cal máis pícaro, entre os que destacan: Arlequín, que vendería os calzóns feitos de distintos farrapos de macarróns, o máis raposeiro dos bufóns; Polichinela, o napolitano que ten máis de ladroeiro ca de criado, que loce unha xoroba diante e outra detrás; Colombina, a máis simpática e presumida do grupo, que sempre vai o seu e coquetea con calquera con tal de conseguir o que quere. Entre os amos, que mangonean moito e perden sempre, figuran personaxes como Pantalón, o vello avarento de Venecia, moi agarrado e de longuísima capa negra; o Doutor, o médico que non sabe de medicina; ou omedoso Capitán.
Nesta divertidísima novela de Rodari, unha gondola fantasma, que navega sen gondoleiro polas canles venecianas, provoca secuestros, enganos, persecucións e abordaxes entre piratas, mercadores e personaxes da Comedia da Arte; todos buscan o fillo do Califa de Bagdad. ¿Quen viaxará nesa góndola misteriosa?
Como sucede en toda a Comedia da Arte aquí os personaxes teñen moita máis importancia có argumento, xa que son os propios personaxes os que dan pé ó argumento. En “A góndola fantasma”, esta historia veneciana de Rodari, o lector asistirá as pelexas entre amos e criados, entre vellos emozos, entre poderosos e míseros, entre sabios e burros, e, neste caso tamén, entre mouros e cristiáns.